החולצה האהובה עליכם כבר דהויה? מבקשים לצבוע אותה אך אינכם יודעים איך לצבוע חולצה? מה שאפשר לעשות זה לקנות צבע איכותי לבגדים. אם אתם מבקשים לדעת איפה אפשר לצבוע בגדים באתר וסניפים של חברת מרקוביץ מציעים לכם מוצרים ייעודיים ואיכותיים עבור צביעת בגדים בבית. המוצרים שלנו יאפשרו לכם לצבוע כל בגד בכל צבע מועדף, מצביעת בגד בשחור ועד סגול .


הצורך בצביעת בגדים

לכולנו יש בארון בגדים ישנים שאנו אוהבים, אבל בגלל השימוש הבלתי פוסק בהם ואינספור כביסות, בגדים אהובים הם הראשונים להתבלות ולאבד מהצבע הרענן והמקורי שלהם, לכן הם הופכים לפחות ראויים לשימוש. אז אם חשבתם שבגדים ישנים ואהובים צריך לזרוק ולקוות למצוא בחנויות בגד דומה, דעו שקיימת עוד אפשרות של צביעת בגד. מדובר באופציה יעילה וקלה ליישום, עימה ניתן לחדש או לשנות צבע של בגדים מבדים וסוגים שונים, לרבות חצאיות, מכנסים, שמלות, חולצות וכדומה.


מתחילים בקניית צבע איכותי לבגדים

התשובה לשאלה איך לצבוע בגד מתחילה בקניה של צבע איכותי לבגדים כפי שיש לנו

לספק. מדובר בצבע DYLON איכותי תוצרת אנגליה, אותו תוכלו להזמין ישירות דרך האתר שלנו או באחד מסניפי החברה. הצבע מוצע בשלל גוונים וניתן לצבוע עימו סוגים שונים של בדים וחומרים. כמו כן הצבע מתאים לצביעת בגד בהברשה או השרייה וכן ניתן לצבוע את הבגדים ביד או במכונה, בהתאם לסוג הבד ולהוראות השימוש. למשל בדי משי או צמר יש לשטוף ביד.


איך צובעים בגד ביד?

בכדי לצבוע בגד בבית ביד עליכם להצטייד בשקית מאתיים חמישים גרם של אבקת צביעה דיילון, שלושים גרם מלח, סיר גדול, כף למדידה, כף לבחישה וזוג כפפות. כעת שטפו היטב את הבגד שאתם רוצים לצבוע ודאגו שיישאר לח. את תוכן אבקת הצבע יש להמיס בתוך קערה עם חמש מאות מ”ל של מים רותחים, אליהם מוסיפים את המלח ומערבבים .

עכשיו מעבירים את התערובת לסיר גדול עם מים פושרים בכמות שתכסה את הבגד ולערבב עם כף בחישה היטב, מכניסים את הבגד לסיר ומוודאים כי המים הפושרים אכן מכסים אותו.

שמים על הכיריים על אש גבוהה עד לרתיחה קלה. כעת מקטינים את הלהבה למינימום למשך עשרים דקות, כאשר כל הזמן דואגים לערבב בכדי שהצבע יפוזר על הבגד באופן אחיד. אם מדובר בבגדים מצמר או משי יש להרתיח את המים באיטיות ובהדרגה להשאיר על להבה קטנה למשך עשר דקות וכל הזמן לערבב בעדינות.

אחרי תום זמן הבישול מוציאים את הבגד מהסיר ושוטפים אותו בברז מים פושרים עד שהמים שיוצאים ממנו נקיים, ואז יש לייבש את הבגד בצל .


צביעת בגדים במכונת כביסה

עם צבע לבגד של דיילון שאנו מספקים ניתן גם לצבוע במכונת כביסה, עבור בגדים העשויים מכותנה ,פשתן, ויסוקזה ולייקרה. צביעה במכונה אפשרית רק לבגדים יבשים במשקל כולל שאינו פחות מחמש מאות גרם עם שימוש בשתי חבילות אבקה של צבע. בנוסף, אין למלא את המכונה מעבר לחצי מהנפח שלה .

תהליך צביעה זה מתחיל בשטיפה של הבגדים, הכנסת תכולת האבקה ישירות לתוך תוף מכונת הכביסה והוספה ביחד עם האבקה שלושים גרם מלח לכל שקית. כעת שמים את הבגד בתוך המכונה ומכוונים אותה לתוכנית עבודה ללא שטיפה מקדימה, הכי חמה וממושכת שיש. בתום עבודת המכונה יש להוציא את הבגד ולייבשו בצל. כמו כן, חשוב בתום הצביעה לנקות את מכונת הכביסה היטב על ידי הוספה של כוס אקונומיה, והפעלה מחדש על ריק של תוכנית העבודה שבה נעשה שימוש בצביעה .


עוד כמה עצות לסיום

לסיום, לפניכם עוד כמה עצות שיעזרו בצביעת בגדים מוצלחת:

  • יש לדעת כי הצבע הסופי המתקבל נקבע בהתאם לצבע של הבגד .
  • ניתן לערבב מספר גוונים של צבע בכדי לקבל גוון חדש בהתאם לחוקי הערבוב של צבעים.
  • יש לדעת כי בגדים המכילים פוליאסטר נוטים לקבל גוון סופי יותר בהיר .
  • בדי צמר, משי, פשתן, כותנה וויסקוזה נצבעים היטב באופן מלא .
  • אם צבעתם בגדים ביד עדיף שתכבסו אותם ביד ובנפרד מפריטים אחרים .
  • יש להבין כי צביעת בגד לא מבטיחה כיסוי מלא של כתמים והבדלי צבע .
  • בזמן שטיפת בגדים לקראת צביעה מומלץ להפוך אותם.


הזמנת צבע לבגדים

הזמנת צבע לבגדים מוצעת בקלות ישירות באתר המאובטח שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי אודות צביעת בגדים  הגיעו לאחד מהסניפים שלנו בחיפה או צרו קשר עם חברת מרקוביץ בטלפון 8621983-04.

עודכן לאחרונה: 12 ספטמבר, 2023

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.