מבקשות לסרוג סוודר לילד או לילדה? בסניפים ובאתר של חברת מרקוביץ תיהנו ממבחר איכותי ומגוון של סוגי צמר, מסרגות ואבזרי סריגה המתאימים למטרה זו. רוצות לדעת איך לסרוג לילד/ה סוודר? לפניכן הוראות עבור סריגת סוודר בשתי מסרגות.  

בחירה נכונה של ציוד סריגה

סריגה בשתי מסרגות לילדים דורשת קודם כל להצטייד במסרגות ובצמר מתאימים. תוכלו לבחור בצמר נעים למגע, בעל חזות עכשווית ובשלל צבעים, שהינו קל לכיבוס, איכותי ומחמם. כמו כן יש להחליט על עובי הצמר כאשר סריגה בצמר עבה יותר קלה ומהירה ואילו סריגה בצמר דק מספקת סוודר יותר קליל. בנוסף יש להצטייד במסרגות זוגיות בעובי ואורך מתאים לסוג ועובי הצמר ואופי הסריגה המבוקש. ואם אתן מתחילות בתחום, ניתן לבחור במסרגות עץ שפחות מחליקות ויותר קלות לשימוש או להשתמש בדגם חדש של מסרגות ADDI NOVELהמונעות החלקה .

לסוודר עדיף לבחור במסרגה יחסית ארוכה, המספקת יותר מקום על גביה .

איך סורגים סוודר  

 

.כדי לסורג סוודר לילדים צריך בתור התחלה להיות מיומנת בפעולת הסריגה עם שתי מסרגות

כמו כן יש לבחור בהוראות סריגה של סוודר ולעקוב במדויק אחריהן, כאשר קיימות הרבה דוגמאות סריגה בשתי מסרגות לילדים  לסוודרים, מהן יש לבחור בדוגמא המתאימה לרמת המיומנות והעדפות עיצוב אישיות.

כמות כדורי הצמר משתנה בהתאם לגיל הילד. למשל לילד עד גיל שנתיים יספיק צמר במשקל של מאה חמישים גרם, מגיל שלוש ועד שש יש צורך בכמאתיים גרם צמר, מגיל שבע עד שמונה תידרש כמות של כמאתיים חמישים גרם צמר ואילו לגיל תשע עד עשר יש צורך בכשלוש מאות גרם צמר. יש לציין כי בהוראות של הסריגה מספר העיניים מתייחס למידה המבוקשת של הסוודר. הוראות סריגת סוודרים לילדים גם מפרטות בנפרד סריגה לגב, לחזית, לשרוולים וכדומה. 

דוגמא להוראות סריגה בשתי מסרגות לילדים 

לפניכן הוראות לדוגמא עבור סריגתו של סוודר בשתי מסרגות המתאים לילדים מגיל שישה חודשים ועד גיל שש. לסוודר הזה יש צורך בשני זוגות של מסרגות של ארבע וחצי ושל חמש

וחצי מ”מ, במחזיק עיניים ובצמר איכותי לילדים בגוון מבוקש.  הוראות סריגת הסוודר כוללות את הפעולות הבאות: 

         הגב והחזית-  בסוודר הזה סריגת הגב והחזית הן אותו דבר. מתחילים עם מסרגה של ארבעה וחצי עם ארבעים ושתיים עד ששים ושתיים עיניים בקפיצות של ארבע. הסריגה עצמה מתחילה בסריגת פטנט לאורך ארבעה ס”מ שמתחילה מצד ימין. כעת יש להחליף למסרגות חמישה וחצי ס”מ ולסרוג שורה משמאל ושורה מימין עד שמגיעים לאורך גב רצוי.

         הכתפיים- בכדי לסרוג את הכתפיים יש להוריד עיניים בדילוג של שניים מארבע עד שמונה ומתשע עשרה עד עשרים ושלוש. כעת סרגו שלוש פעמים שלוש עשרה, פעם אחת חמש עשרה, ושתי פעמים שבע עשרה. עכשיו חזרו שוב לסריגה בדילוג של שניים מארבע עד שמונה ומתשע עשרה עד עשרים ושלוש. את העיניים שנשארו יש להותיר פתוחות בעזרת מחזיק עיניים.

         צווארון- סרגו עיניים משבעה עשרה עד עשרים ושש במרווחים של שניים. כעת יש לחזור אחורה בשורה ולסרוג עיניים מעשרים וחמש עד עשרים ותשע במרווחים של שניים, ולהמשיך בעזרת מחזיק עיניים לשלושים ושניים, שלוש ושש ושלושים ושמונה. עכשיו את השורה הבאה יש לסרוג משמאל ואז לסרוג שלוש שורות לסירוגין מימין ומשמאל, ולדאוג להוריד בכל שורה עין בצד שבו יהיה פתח הצווארון. עכשיו תמשיכו לסרוג כרגיל בלי להוריד עיניים עד שהן מתחברות למחזיק העיניים של הגב ושל החזית. כעת יש

להוריד עיניים שלוש פעמים שמונה, עשר ופעמיים שתיים עשרה, ולסרוג עד סיומה של השורה. סריגה דומה יש לעשות גם בצד השני של מפתח הצווארון.

         שרוולים- עם מסרגות של ארבעה וחצי מ”מ יש לעלות עיניים של פעמיים עשרים ושש, שלושים ושלושים וארבע, ולסרוג בשיטת פטנט לאורך ארבעה ס”מ. השורה הבאה תהיה גם כן בשיטת פטנט עם סריגה פעמיים של ארבע, שש ושמונה, ועם הוספה של עין אחת, כאשר על פעולות אלו עליכן לחזור שלוש פעמים. עכשיו עברו למסרגה חמישה וחצי מ”מ וסירגו לסירוגין פעם משמאל ופעם מימין, כאשר בשורה מספר חמש יש להוסיף בסוף השורה עוד עין אחת. כך יש להמשיך עוד שש שורות ואז להמשיך ללא תוספת של עיניים עד שתגיעו לאורך שרוול מתאים.

הוראות לסריגת סוודר לילדה או לילד 

רוצות להבין מה ההבדל בין סריגה של סוודר לילדה או לילד? במקרים רבים סריגת סוודר בשתי מסרגות לילד או ילדה זהה , כאשר ההבדל היחיד הינו בצבע של הצמר הנבחר, כמו צבע וורוד לבת או תכלת לבן. קישוטי פומפונים יכולים להתאים לשני המינים וכך גם עיטורי סריגה, דוגמאות וכדומה .

ציוד לסריגת סוודר לילד 

הזמנת מסרגות וצמר וציוד נלווה לסריגת סוודר לילד מוצעת ישירות דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא הגיעו לאחד מהסניפים שלנו בחיפה או צרו קשר עם חברת מרקוביץ בטלפון 862198304

 

עודכן לאחרונה: 12 ספטמבר, 2023

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.